Ο Στόχος:
«Λιγότερο Διάβασμα στο Σπίτι…
Το «Λιγότερο Διάβασμα στο Σπίτι»… ως διδακτική μεθοδολογία και πρακτική για την αποτελεσματικότερη μάθηση… |
Στόχοι:
|
Πώς προέκυψε ο στόχος… |
|
Σε τι διαφοροποιείται… |
|
Ποιες οι θετικές επιπτώσεις του στόχου… |
|
Σε τι επηρεάζει την καθημερινότητα του παιδιού… |
|
Συμπερασματικά, Οι μαθητές..: |
|
Μια άλλη προοπτική της Μάθησης:«Ευέλικτη μάθηση»Η Έννοια και η σημασία της… |
|
Πώς μπορεί η μάθηση να είναι Ευέλικτη;…Μόνο σε ένα περιβάλλον ευέλικτης μάθησης με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά: |
|
Πηγές:
- Ευέλικτη μάθηση. Στ. Δημητριάδης, Χ. Καραγιαννίδης, Α. Πομπόρτσης , Θ. Τσιάτσος
- Νέες τάσεις στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Χ. Σολομωνίδου
- Πώς να διαφοροποιήσουμε τη διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας, Carol Ann Tomlinson
- Διδακτική και Αξιολόγηση, Μ. Ζαβλανός
- Μεταγνωστικές Διεργασίες και αυτορρύθμιση, Α. Κωσταρίδου – Ευκλείδη