Ποιο είναι το μέλλον της εκπαίδευσης;

Ποιο είναι το μέλλον της εκπαίδευσης;
Με ποιο διαφορετικό τρόπο θα μαθαίνουν οι μαθητές;
Με τι θα μοιάζουν τα σχολεία του μέλλοντος;

Ζητήσαμε TED-Ed από Καινοτόμους εκπαιδευτικούς να μοιραστούν μαζί μας τις ιδέες τους. Οι απαντήσεις τους είναι προκλητικές , αντιφατικές – προκαλούν , ωστόσο, μια ενδιαφέρουσα συνομιλία.

Καλώς ήρθατε στο “Επιλέξτε τη δική σας περιπέτεια” μέλλον της μάθησης…

Θα υπάρξει περισσότερη δημιουργικότητα στην εκπαίδευση. “Επειδή αυτό είναι που απαιτεί πλέον μια σύγχρονη σταδιοδρομία. Το μέλλον της εκπαίδευσης προδιαγράφει μια μορφή εκπαίδευσης η οποία να μην λαμβάνει ο μαθητής μόνο την ενημέρωση. Να την ανταλλάσσει επιστρέφοντάς την, αλλά και να μπορεί να σκεφτεί τι μπορεί να κάνει με αυτές τις πληροφορίες που να έχει πρακτικό αντίκρισμα στον πραγματικό του κόσμο…

Josefino Rivera, Jr., εκπαιδευτικός στο Μπουένος Άιρες, Αργεντινή

Η τάξη θα είναι ένα μεγάλο makerspace.

«Η τεχνολογία, όπως το Evernote, Google, και Siri θα είναι πρότυπο και θα αλλάξει σε ό, τι οι εκπαιδευτικοί θεωρούν άξιο να δοκιμαστεί (……) Βασικά, αν ζητήσετε από το Siri να απαντήσει σε μια ερώτηση, τότε δεν θα πρέπει να αξιολογηθούν σε αυτό. Αντ ‘αυτού, η μάθηση θα βασίζεται στην εκτέλεση έργου.

Οι μαθητές θα αξιολογούνται με κριτική σκέψη και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων.

Η Λογοτεχνία και τα μαθηματικά θα εξακολουθούν να διδάσκονται, αλλά με διαφορετικό τρόπο.

Τα Μαθηματικά θα πρέπει να διδάσκεται με τρόπο που να μπορούμε να α λύνουμε προβλήματα και γρίφους.

Στη λογοτεχνία, οι φοιτητές θα πρέπει να κατανοούν τι σημαίνει μια ιστορία για αυτούς. Αντί για τη χρησιμότητα της για τις εξετάσεις, οι μαθητές θα δείχνουν τη μάθηση μέσα από δημιουργικές εργασίες.

Ο ρόλος των εκπαιδευτικών θα είναι να καθοδηγούν τους μαθητές σε περιοχές όπου χρειάζονται καθοδήγηση για την καλλιέργεια καινοτόμου σκέψης.

Πώς μπορούμε να καλλιεργήσουμε στα παιδιά καινοτομική σκέψη; Μπορούμε αν τα αφήσουμε να ακολουθήσουν το δρόμο της δικής τους σκέψης Μπορούμε – Πρέπει να βγούμε από το δρόμο τους. “-Nicholas Προβεντσάνο, εκπαιδευτικός στο Μίσιγκαν, Ηνωμένες Πολιτείες.

Δεν θα υπάρξει καμία φυσική πανεπιστημιούπολη.

«Αντ’ αυτού, οι μαθητές θα μάθουν να περνούν από αίθουσες διδασκαλίας, και ο πραγματικός κόσμος θα είναι πανεπιστημιούπολη τους. Οι μαθητές θα ζουν μαζί και θα χρησιμοποιούν τις βιβλιοθήκες της πόλης και των εργαστηρίων της πόλης για την ολοκλήρωση ενός έργου.

Η Μάθηση δεν θα πρέπει να περιορίζεται σε μία φυσική έννοια του σχολείου. Υπάρχει ήδη ένα μοντέλο για αυτό: Μινέρβα σχολεία, ένα πανεπιστήμιο επιχείρηση “-Hyuk Jang, εκπαιδευτικός στο Busan, Νότια Κορέα.

Οι μαθητές θα μάθουν ότι τίποτα δεν είναι αδύνατο.

«Η εκπαίδευση θα ενσταλάξει την ιδέα ότι κάτι που δεν είναι δυνατόν αυτή τη στιγμή θα είναι δυνατό στο μέλλον. Ας δημιουργήσουμε μια τέτοια έννοια συνεχούς εκπαιδευτικής αναζήτησης “-Kristine Sargsyan, εκπαιδευτικός στο Ερεβάν, Αρμενία

Η εκπαίδευση του μέλλοντος θα είναι πολύ διαφορετική. Δεν θα έχει καμιά σχέση με την εκπαίδευση όπως λειτουργεί τώρα…

«Τα σχολεία θα λειτουργούν με τρόπο διεπιστημονικό Θα έχουν ως επίκεντρο την κοινωνική δικαιοσύνη Θα πρέπει να αλλάξουμε τον κόσμο αλλάζοντας την τάξη “- Eduardo Godoy, εκπαιδευτικός στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας

Θα υπάρχουν σχολεία ακόμη το 2050;

Η τάξη θα αλλάξει πολύ. Δεν νομίζω ότι τα σχολεία θα υπάρχουν με την ίδια μορφή, με θρανία και καρέκλες. Αντ ‘αυτού, η μάθηση θα ενσωματώνει την εικονική πραγματικότητα και πολλαπλές οπτικές γωνίες. Οι μαθητές θα μαθαίνουν πώς να διαπραγματεύονται ζητήματα ανταλλάσσοντας ιδέες.
“-Sharon Hadar, εκπαιδευτικός στο Raanana, Ισραήλ

Εφ ‘όσον υπάρχει χώρος εργασίας … θα υπάρχουν σχολεία.

Μέχρι το 2050, το «World of Work» θα έχει μικρή ομοιότητα με αυτόν που έχουμε σήμερα. Θα πρέπει να ελπίζουμε ότι αυτό θα ισχύσει και στην περίπτωση των σχολείων. Ας αρχίσουμε βοηθώντας τα παιδιά να εντοπίσουν τα θετικά, τα συμφέροντα και τις αξίες τους – και στη συνέχεια να μάθουν να αφιερώνουν χρόνο στο σχολείο για την καλλιέργεια τους.
– David Miyashiro, Έφορος, Cajon Valley Ένωση School District, Καλιφόρνια,

Ο σχεδιασμός του σχολείου θα είναι προσανατολισμένος στην περισσότερη ασφάλεια. “Λόγω των πολλών φαινομένων βίας στα σχολεία θα προβλεφθούν ασφαλέστεροι χώροι…

Η αλλαγή του κλίματος θα οδηγήσει σε πιο ακραία καιρικά φαινόμενα. Αυτά θα επηρεάσουν τη λειτουργία των σχολείων και ως εκ τούτου, τα σχολεία θα γίνει ένα κομβικό σημείο, ένα μέρος όπου οι μαθητές θα πηγαίνουν περιστασιακά όταν το χρειάζονται.»-Shannon φρένων, εκπαιδευτικός στο Κάνσας, Ηνωμένες Πολιτείες

Εναλλακτικά, ο σχεδιασμός του σχολείου πρέπει να αλλάξει πολύ….

“Η τάξη δεν έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία 50 χρόνια. Ακόμα και ο σχεδιασμός του πώς και πότε πρέπει να χτυπά το κουδούνι είναι όπως ήταν πριν από 50 χρόνια. “-Vicki Albritton, εκπαιδευτικός στη Γεωργία, Ηνωμένες Πολιτείες

Ποιο είναι το μέλλον της εκπαίδευσης;
Οι εκπαιδευτικοί απαντούν…
Laura McClure στο TED-Ed Καινοτόμοι Εκπαιδευτικοί

Προσθέστε ένα σχόλιο

Διαβάστε επίσης
Μαθησιακές δεξιότητες του 21ου αιώνα επίλυση προβλημάτων, μαθησιακές δεξιότητες, γνωριμία…
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται από αντιγραφή !!