Επισημάνσεις…

  • Ρυθμό και χρώμα θέλει το σχολείο …!
  • Πως διαμορφώνεται η σχολική πραγματικότητα
  • Η διαμόρφωση και η οργάνωση του μαθησιακού περιβάλλοντος
  • Διοίκηση μαθησιακού Περιβάλλοντος
  • Τι μπορούμε να κάνουμε όταν ο μαθητής μας είναι:
    • Ντροπαλός και δεν συμμετέχει στο μάθημα, Κάνει φασαρία
    • Θέλει να είναι το κέντρο του διαφέροντος, Θέλει να έχει τον πρώτο λόγο
    • Μιλά διαρκώς, Χλευάζει τους άλλους
    • Εκδηλώνει επιθετική συμπεριφορά
    • Είναι χαρισματικός
    • Παρουσιάζει μαθησιακές δυσκολίες
    • Δεν ενδιαφέρεται για το μάθημα, Δεν είναι οργανωμένος
    • Δεν προσέχει στο μάθημα
  • Δύο πράγματα έχουμε να κάνουμε στο σχολείο: το ‘ένα είναι να διδάσκουμε και να μαθαίνουμε συνεχώς πώς πρέπει να διδάσκουμε…
  • το δεύτερο, που το παραμελούμε, γενικά ως σύστημα, να μάθουμε πώς να διαπαιδαγωγούμε τα παιδιά…
  • Δεν είναι τι ξέρεις να κάνεις, αλλά να κάνεις όσα ξέρεις
  • Έχεις μια ολόκληρη ζωή για να δουλέψεις (για να κάνεις λάθη, για να διορθώσεις λάθη)… Το παιδί, όμως, που έχεις μπροστά σου για μια φορά είναι παιδί…
  • Μπορεί να ξεχάσουν τι είπες… αλλά δεν θα ξεχάσουν ποτέ τι τους έκανε να αισθανθούν
  • Αν μπορέσεις να βρεις ένα μονοπάτι χωρίς κανένα εμπόδιο, το πιο πιθανό είναι να μην οδηγεί πουθενά…

Προσθέστε ένα σχόλιο

Διαβάστε επίσης
Δεν θέλω τίποτε άλλο παρά να μιλήσω απλά… Γιατί το…