- Ρυθμό και χρώμα θέλει το σχολείο …!
- Πως διαμορφώνεται η σχολική πραγματικότητα
- Η διαμόρφωση και η οργάνωση του μαθησιακού περιβάλλοντος
- Διοίκηση μαθησιακού Περιβάλλοντος
- Τι μπορούμε να κάνουμε όταν ο μαθητής μας είναι:
- Ντροπαλός και δεν συμμετέχει στο μάθημα, Κάνει φασαρία
- Θέλει να είναι το κέντρο του διαφέροντος, Θέλει να έχει τον πρώτο λόγο
- Μιλά διαρκώς, Χλευάζει τους άλλους
- Εκδηλώνει επιθετική συμπεριφορά
- Είναι χαρισματικός
- Παρουσιάζει μαθησιακές δυσκολίες
- Δεν ενδιαφέρεται για το μάθημα, Δεν είναι οργανωμένος
- Δεν προσέχει στο μάθημα
- Δύο πράγματα έχουμε να κάνουμε στο σχολείο: το ‘ένα είναι να διδάσκουμε και να μαθαίνουμε συνεχώς πώς πρέπει να διδάσκουμε…
- το δεύτερο, που το παραμελούμε, γενικά ως σύστημα, να μάθουμε πώς να διαπαιδαγωγούμε τα παιδιά…
- Δεν είναι τι ξέρεις να κάνεις, αλλά να κάνεις όσα ξέρεις
- Έχεις μια ολόκληρη ζωή για να δουλέψεις (για να κάνεις λάθη, για να διορθώσεις λάθη)… Το παιδί, όμως, που έχεις μπροστά σου για μια φορά είναι παιδί…
- Μπορεί να ξεχάσουν τι είπες… αλλά δεν θα ξεχάσουν ποτέ τι τους έκανε να αισθανθούν
- Αν μπορέσεις να βρεις ένα μονοπάτι χωρίς κανένα εμπόδιο, το πιο πιθανό είναι να μην οδηγεί πουθενά…