Επισημάνσεις…

  • Ρυθμό και χρώμα θέλει το σχολείο …!
  • Πως διαμορφώνεται η σχολική πραγματικότητα
  • Η διαμόρφωση και η οργάνωση του μαθησιακού περιβάλλοντος
  • Διοίκηση μαθησιακού Περιβάλλοντος
  • Τι μπορούμε να κάνουμε όταν ο μαθητής μας είναι:
    • Ντροπαλός και δεν συμμετέχει στο μάθημα, Κάνει φασαρία
    • Θέλει να είναι το κέντρο του διαφέροντος, Θέλει να έχει τον πρώτο λόγο
    • Μιλά διαρκώς, Χλευάζει τους άλλους
    • Εκδηλώνει επιθετική συμπεριφορά
    • Είναι χαρισματικός
    • Παρουσιάζει μαθησιακές δυσκολίες
    • Δεν ενδιαφέρεται για το μάθημα, Δεν είναι οργανωμένος
    • Δεν προσέχει στο μάθημα
  • Δύο πράγματα έχουμε να κάνουμε στο σχολείο: το ‘ένα είναι να διδάσκουμε και να μαθαίνουμε συνεχώς πώς πρέπει να διδάσκουμε…
  • το δεύτερο, που το παραμελούμε, γενικά ως σύστημα, να μάθουμε πώς να διαπαιδαγωγούμε τα παιδιά…
  • Δεν είναι τι ξέρεις να κάνεις, αλλά να κάνεις όσα ξέρεις
  • Έχεις μια ολόκληρη ζωή για να δουλέψεις (για να κάνεις λάθη, για να διορθώσεις λάθη)… Το παιδί, όμως, που έχεις μπροστά σου για μια φορά είναι παιδί…
  • Μπορεί να ξεχάσουν τι είπες… αλλά δεν θα ξεχάσουν ποτέ τι τους έκανε να αισθανθούν
  • Αν μπορέσεις να βρεις ένα μονοπάτι χωρίς κανένα εμπόδιο, το πιο πιθανό είναι να μην οδηγεί πουθενά…

Leave A Reply

Διαβάστε επίσης
Δεν θέλω τίποτε άλλο παρά να μιλήσω απλά… Γιατί το…
error: Content is protected !!