Σύστημα μάθησης

Πρόγραμμα

Το πρόγραμμα καλύπτει τα παιδιά ηλικίας 3-12 ετών. Στα πρώτα στάδια της ζωής των παιδιών οι γονείς κάνουν ασυνείδητα μικρά λάθη. Μια σειρά από αυτά τα λάθη μπορεί να αποτρέψει την ανάπτυξη των δυνατοτήτων του παιδιού.

Κατά τη διάρκεια της προ-σχολικής περιόδου, η ταχύτητα και ο αριθμός των δημιουργηθέντων συνδέσεων (συνάψεων) μεταξύ των νευρικών κυττάρων είναι πολύ υψηλότεροι από ό,τι μετά το έβδομο έτος. Έχει αποδειχθεί ότι οι πνευματικές ικανότητες εξαρτώνται από τον αριθμό των συνάψεων, οι οποίοι εντατικά σχηματίζονται μέχρι το πέμπτο έτος (50%), μέχρι το έβδομο (75%) και τον δωδέκατο (90%).

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, το 50% των συνάψεων δημιουργούνται πριν από το τέταρτο χρόνο του παιδιού. Από αυτό μπορούμε να συμπεράνουμε ότι η πρώιμη παιδική ηλικία είναι η πιο σημαντική περίοδος στην ανάπτυξη του παιδιού.

Τα NTC σεμινάρια είναι σχεδιασμένα για τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς. Το σεμινάριο καλύπτει θέματα σχετικά με την ανάπτυξη των δεξιοτήτων της μάθησης, τη σημασία της έγκαιρης διέγερσης για κινητικές και γνωστικές ικανότητες και τις πρακτικές δραστηριότητες, τις οποίες οι συμμετέχοντες αποκτούν με τις τεχνικές του NTC προγράμματος.

Η εκπαίδευση που διεξάγεται γίνεται από την επαγγελματική μας ομάδα, καθώς και από τους εκπαιδευτικούς συνεργάτες, οι οποίοι εφαρμόζουν το πρόγραμμα τουλάχιστον δύο χρόνια.

Οι φάσεις του NTC συστήματος μάθησης

Φάση Ι – Ανάπτυξη του εγκεφάλου

Εντός του εγκεφάλου υπάρχει έντονος ανταγωνισμός για την κυριαρχία μεταξύ των νευρώνων, δημιουργούνται νέες συνδέσεις μεταξύ των ενεργών νευρώνων και νέοι έλεγχο/μονοπάτια. Με ενθάρρυνση της ανάπτυξης των σημαντικών κέντρων στον εγκέφαλο, δημιουργείται ένα δίκτυο των νέων διαδρομών, συνάψεων. Οι αδρανείς νευρώνες και τα μονοπάτια τους χάνονται. Σε αυτή την διέγερση των νευρώνων βρίσκεται η απάντηση στο ερώτημα κατά πόσον ένα παιδί θα εξελίξει τις μέγιστες βιολογικές δυνατότητες του ή όχι.

Πρέπει να βρούμε αλληλεπιδράσεις στο νηπιαγωγείο, στο σχολείο, στη μάθηση μέσα από το παιχνίδι, στη μάθηση με τις νέες τεχνολογίες, αλλά και κάτι που οι γονείς ξεχνούν εντελώς – στο απλό παιδικό παιχνίδι, όπως ήταν σύνηθες πριν από 10-20 χρόνια: τρέξιμο, άλμα, υπέρβαση και προσπέραση εμποδίων, έρπηση, αναρρίχηση…

Αυτές οι δραστηριότητες είναι πολύ σημαντικές γιατί συμβάλλουν στο βασικό χαρακτηριστικό των ανθρώπων, το περπάτημα σε όρθια θέση, μέσα από το οποίο εξελιχθήκαμε. Έτσι όλα τα τμήματα του εγκεφάλου ευθυγραμμίζονται, συνδέονται και λειτουργούν συγχρονισμένα. Εάν το παιδί σας ξοδεύει πολύ χρόνο σε ύπτια ή καθιστή θέση γίνεται ελλιπής τόνωση συγκεκριμένων περιοχών του εγκεφαλικού φλοιού. Έτσι, δημιουργούνται προϋποθέσεις για μετέπειτα εμφάνιση ορισμένων γνωστικών ανεπαρκειών.

Φάση II – Ανάπτυξη των ικανοτήτων μάθησης

Η αναπαραγωγική μάθηση αποτελεί ένα αυξανόμενο πρόβλημα για τα παιδιά, επειδή η ποσότητα των δεδομένων που πρέπει να μάθουν είναι όλο και περισσότερη και αυτή η μέθοδος κατατάσσεται στο χαμηλότερο επίπεδο μάθησης.

Αυτή η μέθοδος μάθησης απαιτεί από το παιδί να διαβάσει επανειλημμένα ένα μάθημα, έπειτα επαναλαμβάνεται η ύλη για αρκετές ημέρες, και σαν αποτέλεσμα η ύλη δεν αφομοιώνεται, στερώντας το παιδί από την ικανότητα συνδέσεων.

Αυτό το είδος μάθησης είναι κουραστικό, γιατί συχνά ο μαθητής κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης δεν καταλαβαίνει το περιεχόμενο με αποτέλεσμα να πρέπει να το ξαναδιαβάσει.

Επίσης, συχνά οι φοιτητές που απαντούν στις εξετάσεις θυμούνται το μάθημα αλλά δεν μπορούν να θυμηθούν το κείμενο, αν και θυμούνται ακόμα και σε ποια σελίδα είναι το κείμενο αλλά χωρίς την ζητούμενη πληροφορία. Στο NTC σύστημα διδάσκονται μια σειρά από τεχνικές για παιδιά ώστε να μάθουν την ύλη με ένα διαφορετικό, ενδιαφέροντα τρόπο που μοιάζει περισσότερο με παιχνίδι. Πρέπει να βοηθήσουμε τα παιδιά να κατανοήσουν ότι το σχολείο είναι μια μορφή ψυχαγωγίας, γιατί η μάθηση είναι παιχνίδι.

Φάση ΙΙΙ – Ανάπτυξη λειτουργικών γνώσεων

Από τα 10 πιο περιζήτητα επαγγέλματα σήμερα, τα 6 δεν υπήρχαν πριν από 8 χρόνια, πράγμα που σημαίνει ότι προετοιμάζουμε τα παιδιά για θέσεις εργασίας που δεν υφίστανται πλέον.

Είναι προφανές, ότι ο στόχος της εκπαίδευσης πρέπει να είναι η ανάπτυξη λειτουργικών γνώσεων και των ικανοτήτων που συνδέουν αυτές τις πληροφορίες. Αυτή η φάση του NTC συστήματος αναπτύσσει τις δεξιότητες σκέψης και σύνδεσης μέσω της επίλυσης (συγκλίνουσα σκέψη) και συναρμολόγησης (αποκλίνουσας σκέψης) μυστηριωδών ιστοριών και θεμάτων.

Leave A Reply

Διαβάστε επίσης
Η επανάσταση των σιωπηλών Η κρίση αντιπροσώπευσης… Στις πρόσφατες Αμερικάνικες…
error: Content is protected !!